Saturday 30 July 2011

pagi sabtu yang tenang,,

Assalamualaikum pada semua makhluk ciptaan Allah yang bergelar manusia yang baru sahaja bangun dari segala mimpi-2 indah yakni tidur atau makna lainnya mati sementara..hehe..pagi nie kat area bukit mahkota..cuaca nampaknya mendung sahaja dari pagi tadi..argghhh..baru aku teringat yang hari ini aku bekerja..letih gyle badan aku nie..nasib baik lah hari sabtu nie aku masuk keje dalam pukul 12 camtu..so still ade masa lagi untuk aku prepair benda-2 yang still aku tak siapkan and tak buat lagi..emmm..rasa malas sangat membelenggu diriku ini yang sememangnya malas tapi rajin jika kena pada waktu dan ketikanya..hahaha..sekejap lagi after mandi and siap-2 nak kena masuk dalam hostel pulak cari member yang nak pinjam baju..dah laa motor aku takde sticker KUIS..so nak tak nak kena laa parking kt pondok pak guard..dah tu jauh pulak tu nak berjalan masuk ke hostel..rasa macam rugi pulak bagi pinjam barang kt member nie..AHHA...kadang-2 aku nie pun jenis berkira jugak..tapi kira okay laa kan sebab aku punye berkira tu kena jugak pada tempatnya..huhu..adoyai..sekarang dah pukul 10.45 lak dah..aku rasa macam tak sempat jew nak siap-2 semua..okay laa semua hamba Allah yang diredhai..moga anda semua berada dalam keadaan yang sihat walafiat dan dikurniakan rahmat ke atas anda..salam.. :D

No comments:

Post a Comment